Utrzymanie aplikacji i środowisk

Utrzymanie aplikacji i środowisk

Zespół ExpertLab świadczy swoim klientom usługi utrzymania krytycznych systemów w trybie 7/24 z uwzględnieniem definicji poziomów dostępności usług na poziomie biznesowym.

Ponieważ rozumiemy, że od ciągłości pracy systemów urzymywanych u naszych Klientów zależy dostępność świadczonych przez nich usług, a co za tym idzie ich przychody – jesteśmy przygotowani do świadczenia tych usług w niestandardowym wymiarze czasowym oraz dostosowania proponowanych przez nas procedur do procedur obowiązujących u Klienta.

Zakres usług utrzymaniowych obejmuje pełne spektrum obsługi nawet najbardziej wymagających systemów:

  • Obsługa zgłoszeń użytkownika
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie wersją
  • Zarządzanie ciągłością usługi
  • Zarządzanie dostępnością
  • Zarządzanie pojemnością
  • Zarządzanie poziomem usług (SLA)

Jesteśmy gotowi do świadczenia usług utrzymaniowych zarówno zdalnie jak i on-site w siedzibie klienta. W zależności od ilości systemów lub ich krytyczności jesteśmy w stanie delegować konkretne, stałe osoby do codziennych zadań administracyjnych przy tych systemach.

Dla najbardziej wymagających klientów jesteśmy w stanie swiadczyć pełną usługę administracji i utrzymania systemów w modelu tzw. Managed Services.